26 Haziran 2011 Pazar

Güle güle güzel babam.

8 Eylül 1922 - 25 Haziran 2011

12 yorum:

  1. izmirden;başınız sağolsun.mekanı cennet olsun.üzerinden yıldızlar hiç eksilmesin.

    YanıtlaSil
  2. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun.
    başın sağolsun güzel dostum
    osman konuk

    YanıtlaSil
  3. Sabirlar diliyorum, huzurla uyusun.

    Not: Dun, Siirati'nin Yaz Kitabi'ni (2004) okurken Mustafa Irgat hakkinda paylasilan en guzel, kalbe en dokunan yazi sizin yazinizdi. Cok sevmistim. Bugun bu s i y a h b e y a z fotografi gorunce inanin cok, cok uzuldum.

    YanıtlaSil
  4. Allah gani gani rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
  5. geç yazıyorum, kusura bakmayın. çok teşekkür ederim. siz sağolun, ali terzioğlu, adsız, said ve osman, arayan, yazan herkes.

    YanıtlaSil
  6. canım ahmedim, aklım sende. gel de oturalım.
    demet

    YanıtlaSil
  7. ahmet ağabey başımız sağolsun. akşamları yatmadan yasin-i şerif okuyorum dünyasını değiştirmiş bütün müslümanlara. biz de bir gün dünyamızı değiştireceğiz. babanızın vardığı dünya da bizim dünyamızdan daha güzel olur inşallah. babanız da yasin-i şeriflere karışır inşallah. ben de yardımcı olur umuduyla kuran-ı kerim okurum ruhuna. kardeşiniz ali celep. kastamonu'dan

    YanıtlaSil
  8. allah kabul etsin alicim. çok sağol.

    YanıtlaSil
  9. Allah rahmet eylesin. Başınız sağolsun.

    YanıtlaSil
  10. başın sağolsun reyis.

    YanıtlaSil
  11. şimdi blogu açınca yeni öğrendim. allah'ın rahmeti üzerine olsun..

    YanıtlaSil
  12. sağol elvan, çirkin sen de.

    YanıtlaSil